Expresní technická podpora pro aplikaci Enterprise Architect

EASUPEXP

6 198 Kč bez DPH
7 500 Kč s DPH

Více informací

Co znamená technická podpora?
Technická podpora znamená pomoc v případech, kdy Vám Enterprise Architect například nejde spustit či nainstalovat nebo nepracuje korektně. V takovém případě můžete nahlásit standardními kanály (které budou popsány níže) problém a naši specialisté se jej pokusí vyřešit. Pokud bude problém přesahovat jejich možnosti, zejména pokud se bude jednat o chybu přímo v programu,  nahlásí jej vývojářům společnosti Sparx Systems a budou s nimi spolupracovat až do jeho vyřešení.
 
Co zahrnuje technická podpora?
Jedná se zejména o následující:

  • problémy se samotným nástrojem Enterprise Architect
  • problémy s dalšími pluginy typu Screen Architect, Togaf apod.
  • problémy a otázky k podpůrným nástrojům WAN Optimizer a licenčnímu serveru
  • problémy a otázky (jen technické) k verzování a sdíleným repozitářům
  • další technické problémy

Technická podpora nezahrnuje problémy typu - jak správně postavit repository, jak správně modelovat, otázky k syntaxi UML a podobné - pro tyto účely je tu podpora jiného typu.
 
Zakoupením této verze podpory uživatel získá přístup do Centra podpory, může zadávat problémy k řešení a má k dispozici další přímé komunikační kanály s námi (telefonní hotline, ICQ, Jabber, Skype...). Jeho problém je řešen buď přímo námi nebo společností Sparx Systems.
 
Cena je za jednoho uživatele (kontakt) po dobu jednoho roku. Při zakoupení této varianty máte zaručen počátek servisního zásahu do 120 minut po nahlášení problému a nárok na přednostní řešení Vašeho problému