KronoDesk - hostovaná služba

500 Kč bez DPH
605 Kč s DPH

Více informací

KronoDesk je integrovaný systém zákaznické podpory s help deskem, diskusními fóry a znalostní bází. S jeho využitím lze navázat oboustranně efektivní vztah mezi zákazníkem a dodavatelem. KronoDesk obsahuje vysoce flexibilní pracovní prostředí pro koncové uživatele a customizovatelné nástěnky s klíčovými informacemi pro zákaznickou podporu i běžného uživatele. Po propojení s aplikací SpiraTeam lze zákaznickou podporu plně integrovat do životního cyklu softwaru a sledovat tak veškeré informace o projektu od jednotlivých zákazníků až po vývojáře a produktové manažery.

Pro běžné uživatele znamená KronoDesk jednoduché snadno použitelné prostředí pro řešení všech jejich potřeb a problémů. KronoDesk je nejprve nasměruje na adekvátní články ve znalostní bázi a vlákna relevantní online diskuze a poté na formulář či email, kterými lze se svým problémem kontaktovat přímo pracovníka help desku.

KronoDesk dokáže výrazně eliminovat váš čas i úsilí, které musíte věnovat několika odlišným systémům pro správu požadavků na help desk, znalostní bázi a online fóra. KronoDesk integruje všechny systémy do jednoho prostředí a nabízí také velmi efektivní propojení se systémem SpiraTeam a plné začlenění zákaznické podpory do životního cyklu vývoje softwaru.

Tato verze produktu je prodávána jako hostovaná služba, tedy běží na hardware společnosti Dataprojekt s.r.o. Výhodou je, že se zákazník nemusí starat o instalaci, update apod. pouze hradí měsíční poplatky a veškerý provoz je řešen dodavatelem. Dalším plusem této varianty jsou rovněž nulové pořizovací náklady.