KronoDesk

2 000 Kč bez DPH
2 420 Kč s DPH

Více informací

KronoDesk je integrovaný systém zákaznické podpory s help deskem, diskusními fóry a znalostní bází. S jeho využitím lze navázat oboustranně efektivní vztah mezi zákazníkem a dodavatelem. KronoDesk obsahuje vysoce flexibilní pracovní prostředí pro koncové uživatele a customizovatelné nástěnky s klíčovými informacemi pro zákaznickou podporu i běžného uživatele. Po propojení s aplikací SpiraTeam lze zákaznickou podporu plně integrovat do životního cyklu softwaru a sledovat tak veškeré informace o projektu od jednotlivých zákazníků až po vývojáře a produktové manažery.

Pro běžné uživatele znamená KronoDesk jednoduché snadno použitelné prostředí pro řešení všech jejich potřeb a problémů. KronoDesk je nejprve nasměruje na adekvátní články ve znalostní bázi a vlákna relevantní online diskuze a poté na formulář či email, kterými lze se svým problémem kontaktovat přímo pracovníka help desku.

KronoDesk dokáže výrazně eliminovat váš čas i úsilí, které musíte věnovat několika odlišným systémům pro správu požadavků na help desk, znalostní bázi a online fóra. KronoDesk integruje všechny systémy do jednoho prostředí a nabízí také velmi efektivní propojení se systémem SpiraTeam a plné začlenění zákaznické podpory do životního cyklu vývoje softwaru.

Tato verze produktu je prodávána jako instalační balík určený k provozu na hardware zákazníka.